منتدي الفيزياء الحيوية
السلام عليكم
عزيزي الزائر
اهلا بيك في منتدي الفيزياء الحيوية
ده اول منتدي يتكلم ويشرح ايه هي الفيزياء الحيوية

لو تحب تشارك معانا باي معلومة
لو تحب تنضم لاسرتناا
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
نرجو منك الدخول و المشاركة معنا فيما يفيد الاعضاء

شاطر
استعرض الموضوع السابقاذهب الى الأسفلاستعرض الموضوع التالي
عاشقة الرسول
بيوفيزست شغال
انثى
البلد : مصر

تهريج

في الأربعاء أغسطس 20, 2008 3:03 pm
من راى منكم منكرا فاليغيره بيده فان لم يستطع فبلسانه فان لم يستطع فبقلبه وهذا اضعف الايمان ..................
انا حبيت ابدا كلامى بمبدأ كلنا متفقين عليه بس اللى حصل النهاردة فى الكلية اسمه تهريج .
الاول اعرفكم اللى حصل النهاردة ببساطة بعد محاولات البعض فى انه يحدث تغير ايجابى فى المناهج جه د/رزق واحبطنا قال ان الكلام ده مش نافع لان النظام والروتين مينفعش وان لو مشينا فى الموضوع ممكن يحصل بعد ما نتخرج الحاجة الوحيدة اللى ممكن تحصل ان احنا ناخد حقنا فى المعمل فيزياء الحيوية اللى الله اعلم د/مدحت هيمشيه ولا لا واتضح من كلام د/رزق ان كلام د/مدحت غلط وان الانتداب هيتلغى فبالتالى د/مدحت هو اللى مطالب بالتدريس الفيزياء الحيوية فى الكلية المهم كان راى د/همام ان الموضوع هيمشيه مع د/ رزق بس نديله فرصة يكلمه انا بقصد بالتهريج هو تهريجنا احنا لان فى ناس عايشة فى البطاطا ولا هى دريانة باللى بيحصل والناس اللى بتعمل وناحرة نفسها هى الوحيدة اللى يهمها الموضوع وطبعا انا مقصدتش اللى ليهم عزر انا بس زعلت جدا وحسيت بالتقصير مننا لما 3 من الدفعة بس هم اللى ينزلوا النهاردة وواحدة بس يوم الاتنين اللى فات يبقى الغلط مش فى الكلية الغلط فينا احنا لان التغير لازم يحصل بينا كلنا واعرفوا ان لو الموضوع وقف يبقى كلنا محتاجين وقفة لاننا كدة ممكن نكون زى المنافقين ربنا يعوذنا منهم ياجماعة ممكن بذنب او تقصير واحد منا يتعطل الموضوع بس اللى انا عايزة اقوله ان لسة فى امل مع د/همام ود/امانى اللى ان شاء الله هننزل لها يوم الاحد علشان التشريح وان شاء الرحمن وحصل اى تغير فى المادة دى يبقى الامل موجود فى مواد الفيزياء بس الاول نحاسب نفسنا ومنكسلش عن حقنا لو لو تخذلنا وركنا الى الارض يبقى منستحقش النعم والامل اللى ربنا بعته لينا وطبعا سعى الناس اللى بتنزل عند ربنا واللى عنده عزر فعلا, بس اللى حاسس انه مقصر ياريت يارجع نفسه لان بداية التعطيل بدات مع تخذل البعض فينا ونزول فرد واحدللكلية مننا كلنا يارب بدل تعطيل الموضوع بسبب افراد يمشى الموضوع بسعى وصدق نية فرد فينا(ياجماعة فى حاجة كمان د/ علاء تعب معانا فعلا واللى حصل معه مند/ مدحت كان فعلا محرج ليه فياريت فعلا نشكر الراجل ده لانه تعب معانا بجد)واعذرونى للاطلة والكلام ده بس فعلا النهاردة كان مؤلم جدا لينا لان حتى فرصة الكلام اتخدت مننا
koki
بيوفيزست تمام
انثى
البلد : بيتى
الجامعة : بلا فخر حلوان
الكلية : العلوم
الشعبة : biomedical phy

رد: تهريج

في الأربعاء أغسطس 20, 2008 11:46 pm
صراحة ليكى حق فى الى انتى قولتية
لكن لازم نقول احنا هنعمل اية واحنا عارفين ان الى فى حلوان المفروض انهم يتحركوا اكثر
لكن ماذا سنفعل
1.ننزل يوم الاحد لدكتورة امانى
2 نشوف دكتور همام كلم دكتور رزق ولا لا ونحاول كذا مرة عشان فية ناس النهاردة لما قالوا مينفعش عشان اليحة قالوا خلاص لا يا جماعة نعمل الى نقدر علية
3.نرجع تانى كلتا لدكتور رزق
وكمان زى ما قالت عاشقة الرسول لازم الكل يعرف احنا بنعمل اية
Ammar
Admin
ذكر
البلد : مصر أم الدنيا
العمل/الترفيه : طالب
الجامعة : حلوان
الكلية : العلوم
الشعبة : biomedical physics
http://biophysics.3oloum.org

رد: تهريج